loading...
مهریزموزیک98
mehrizmusic98 بازدید : 80 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید علی جوکار به نام یه جوری دوست دارم

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای علی جوکار به نام یه جوری دوست دارم با بالا ترین کیفیت
ترانه و آهنگ : حمید فریزند ، تنظیم ، میکس و مسترینگ : مسعود جهانی
تهیه شده در استودیو رضا شیری

 

 

متن آهنگ جدید علی جوکار به نام یه جوری دوست دارم :

یه جوری دوست دارم که تو دنیام عادته

اگه پیشم بمونی من خیالم راحته

یه جوری دوست دارم که تو باورت نشه

دیونه بازی کنم تو از عشقت کم نشه

تو با من اگه باشی کنارم

می دونی یه حس خوبی دارم

تو با من یعنی یه حس تازه

همون که دلم واست می سازه

یه جوری نا جوری دوست دارم

بگو با من جوری تو کنارم

یه جوری نا جوری دوست دارم

بگو با من جوری تو کنارم

می مونی ، می دونی تو اشقم می مونی

می مونم ، می دونم عاشقت ی مونم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید علی جوکار به نام یه جوری دوست دارم

♫♫♫♫♫♫

یه جوری دوست دارم که تو دنیام عادته

اگه پیشم بمونی من خیالم راحته

یه جوری دوست دارم که تو باورت نشه

دیونه بازی کنم تو از عشقت کم نشه

تو با من اگه باشی کنارم

می دونی یه حس.خوبی دارم

تو با من یعنی یه حس تازه

همون که دلم واست می سازه

یه جوری نا جوری دوست دارم

بگو با من جوری تو کنارم

یه جوری نا جوری دوست دارم

بگو با من جوری تو کنارم

می مونی ، می دونی عاشقم می مونی

می مونم ، می دونم عاشقت می مونم

MP3 – 320

Ali Jokar – Ye Joori Dooset Daram

MP3 – 128

 

Ali Jokar – Ye Joori Dooset Daram

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مهریزموزیک98 مهریزموزیک98،دانلودبروزترین موزیک ها دانلود بروزترین آهنگ های شاد و غمگین دانلود بروزترین آهنگ های غمگین و شاد دانلود بروزترین آهنگ های شاد دانلود بروزترین آهنگ های غمگین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 36
  • بازدید سال : 412
  • بازدید کلی : 71,054
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد آمارگیر سایت