loading...
مهریزموزیک98
mehrizmusic98 بازدید : 55 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید مسعود محمد نبی به نام حواست نیست

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای مسعود محمد نبی به نام حواست نیست با بالا ترین کیفیت
شعر و آهنگ : ساناز کریمی ، تنظیم : پوریا حیدری

 

 

متن آهنگ جدید مسعود محمد نبی به نام حواست نیست :

دارم از قصه می میرم حواست نیست

من از تو از خودم سیرم حواست نیست

چیکار کردی با این دیونهبازی هات

نمی بینی دارم میرم حواست نیست

یه عمری عاشقت بودم نمی دیدی

چقدر با گریه خندیدم حواست نیست

یه عمری چشمام و بستم ولی اینبار

گناهت رو نبخشیدم حواست نیست

“دارم میرم نمی بینی هموز تو خواب شیرینی

به عشق تازه خوشبینی حواست نیست

چقدر دلواپست بودم آخه تنها کست بودم

یه روزی نفست بودم حواست نیست”(دو بار)

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید مسعود محمد نبی به نام حواست نیست

♫♫♫♫♫♫

دارم از قصه می میرم حواست نیست

من از تو از خودم سیرم حواست نیست

چیکار کردی با این دیونه بازی هات

نمی بینی دارم میرم حواست نیست

یه عمری عاشقت بودم.نمی دیدی

چقدر با گریه خندیدم حواست نیست

یه عمری چشمام و بستم ولی اینبار

گناهت رو نبخشیدم حواست نیست

“دارم میرم نمی بینی هموز تو خواب شیرینی

به عشق تازه خوشبینی حواست نیست

چقدر دلواپست بودم آخه تنها کست بودم

یه روزی نفست بودم حواست نیست”(دو بار)

MP3 – 320

Masoud Mohammadnabi – Havaset Nist

MP3 – 128

 

Masoud Mohammadnabi – Havaset Nist

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مهریزموزیک98 مهریزموزیک98،دانلودبروزترین موزیک ها دانلود بروزترین آهنگ های شاد و غمگین دانلود بروزترین آهنگ های غمگین و شاد دانلود بروزترین آهنگ های شاد دانلود بروزترین آهنگ های غمگین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 163
  • بازدید سال : 539
  • بازدید کلی : 71,181
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد آمارگیر سایت