loading...
مهریزموزیک98
mehrizmusic98 بازدید : 70 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

 دانلود آهنگ جدید انوشیروان تقوی با نام مجبور

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده انوشیروان تقوی با نام مجبور با بالا ترین کیفیت
آهنگ و تنظیم : انوشیروان تقوی ، ترانه : حمیدرضا نصرالهی

 

 

متن آهنگ جدید انوشیروان تقوی با نام مجبور :

اگه ساکت میشینم اگه بهونه میارم

اگه می پرسی از من چرا حرفی ندارم

واسه این که می دونم اون که درگیر من بود

اگه جدا شد امروز آره تقصیر من بود

من بی تو موندم و شکستم از غرورم

حالا که پشیمونم بگو چی بگم که مجبورم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید انوشیروان تقوی با نام مجبور

♫♫♫♫♫♫

نتونستم نمیشه بی تو دووم بیارم

هنوز دیر نشده باز بیا برگرد.کنارم

فراموش نکردم من و از من گرفتی

به هر دری زدم باز از خیالم نرفتی

من بی تو موندم و شکستم از غرورم

حالا که پشیمونم بگو چی بگم که مجبورم

MP3 – 320

Anooshirvan Taghavi – Majboor

MP3 – 128

 

Anooshirvan Taghavi – Majboor

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مهریزموزیک98 مهریزموزیک98،دانلودبروزترین موزیک ها دانلود بروزترین آهنگ های شاد و غمگین دانلود بروزترین آهنگ های غمگین و شاد دانلود بروزترین آهنگ های شاد دانلود بروزترین آهنگ های غمگین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 88
  • بازدید ماه : 203
  • بازدید سال : 579
  • بازدید کلی : 71,221
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد آمارگیر سایت